امروز

چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

جداول شهریه دوره های شبانه (نوبت دوم) - ورودی 98

دانلود فایل اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی  سال تحصیلی 99-98

 

    دانلود فایل اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان مقطع دكتري نيمه متمركز دانشگاه اروميه در سال تحصيلي 99-98

اطلاعیه ثبت نام استعدادهای درخشان مقطع دکتری  در سال 1398

  دانلود فایل اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اروميه در سال تحصيلي 99-98

 ==================================

 متن اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی دانشگاه اروميه در سال تحصيلي 99-98

ضمن تبريك قبولي داوطلبان عزيز در آزمون سراسری سال 1398 دانشگاه اروميه، بدينوسيله اعلام مي‌گردد؛ ثبت نام پذيرفته شدگان ابتدا به صورت اينترنتي و از طريق سايت ثبت نام ورودي هاي جديد دانشگاه اروميه و سپس به صورت مراجعه حضوري انجام خواهد پذيرفت. پذيرفته شدگان بايستي از هرگونه مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با دانشگاه خود داری نموده و جزئيات فرايند پذيرش و ثبت نام در دانشگاه را به شرح زیر و به دقت مطالعه نمایند و پس از اطلاع از مراحل ثبت نام، بر اساس زمانبندي اعلام شده در سايت ثبت نام ورودی های جدید عمل نمايند.

زمانبندی ثبت نام اینترنتی:

ثبت نام اينترنتي پذيرفته شدگان مقاطع کارشناسی و دكتري عمومی دامپزشکی دانشگاه اروميه از تاریخ 1398/06/27 لغایت 1398/06/31 براساس حرف اول نام خانوادگي به شرح جدول زير انجام خواهد شد.

رديف

تاريخ

حرف اول نام خانوادگي

1

چهارشنبه و پنجشنبه، 27 و 28 شهریور 1398

الف- ب- پ- ت- ث- ج چ- ح- خ- د-  ذ- ر ز- ژ - س- ش- ص- ض- ط- ظ

2

شنبه و یکشنبه، 30 و 31 شهریور 1398

ع- غ- ف- ق -ك- گ- ل- م- ن- و- ه- ي

 

زمانبندي مراجعه حضوري و مكان هاي مراجعه:

پذيرفته شدگان عزيز بايستي بعد از انجام ثبت نام اينترنتي با در دست داشتن مدارک ثبت نامی، رسيد ثبت نام اينترنتي، و پرینت اخذ شده از سامانه پرسشنامه های سلامت جسم و روان، طبق برنامه زمانی زیر به دانشکده مربوطه جهت دريافت كارت دانشجويي مراجعه نمایند.

رديف

تاریخ ثبت نام اینترنتی

مراجعه برای تحویل مدارک و ثبت نام حضوری

1

چهارشنبه و پنجشنبه، 27 و 28 شهریور 1398

سه شنبه - 98/07/02

2

شنبه و یکشنبه، 30 و 31 شهریور 1398

چهارشنبه  98/07/03

 

 

تذکر مهم1: پذیرفته شدگانی که محل تحصیل آنها دانشکده فنی و مهندسي خوی و مركز آموزش عالي شهيد باكري میاندوآب می باشد نیز، بایستی طبق زمانبندی فوق به محل دانشکده خود مراجعه نمایند.

تذكر مهم2: با توجه به اينكه فرايند پذيرش، ثبت نام و تامين امور رفاهي دانشجويان از قبيل صدور كارت دانشجويي، خوابگاه و تغذيه بر اساس برنامه فوق انجام خواهد شد، لذا انجام ثبت نام اينترنتي طبق برنامه الزامي بوده و زمان هاي فوق قابل تمديد نخواهد بود.

تذكر مهم3:  ثبت نام اینترنتی و مراجعه حضوری پذیرفته شدگان ورودی نیمسال دوم(شیمی کاربردی، علوم ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، دکتری عمومی دامپزشکی(شبانه)) همزمان با پذیرفته شدگان نیمسال اول انجام خواهد گرفت.

 

 

آدرس دانشکده ها جهت مراجعه حضوری و دريافت كارت دانشجويي

 

دانشکده

آدرس

ادبیات و علوم انسانی

ارومیه- خیابان والفجر2- روبروی صدا وسیما- دانشکده ادبیات و علوم انسانی

معماری، شهرسازی و هنر

ارومیه - کیلومتر 2 جاده سرو- دانشکده هنر

علوم پایه، شیمی، برق و کامپیوتر، فنی مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، اقتصاد و مدیریت

ارومیه - کیلومتر 11 جاده سرو- پردیس نازلو- دانشگاه ارومیه

فنی و مهندسي خوی

خوي-شهرك وليعصر--بلوار شمس تبريزي-روبروي مسجد فاطمه الزهرا-دانشکده فنی خوی

مركز آموزش عالي شهيد باكري میاندوآب

میاندوآب- بزرگراه ولايت- پل آيت الله وحيدي- بالاتر از كوي رابري- نرسيده به ايستگاه راه آهن- مركز آموزش عالي شهيد باكري مياندوآب

 

تكاليف پذيرفته شدگان براي ثبت نام:

1-مراجعه به سايت اينترنتي دانشگاه اروميه به آدرس http://www.urmia.ac.ir و "سايت ثبت نام وروديهاي جديد"بر اساس برنامه زماني فوق

2-دريافت و مطالعه فايل های راهنماي ثبت نام اينترنتي، راهنمای رزور اینترنتی غذا، و راهنمای استفاده از سامانه امور خوابگاه ها(ویژه دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه)

3-دریافت "فرم تعهد و چک لیست تحویل مدارک ثبت نامی" از بخش فرم های کارشناسی سایت ثبت نام و تکمیل آن

4-واريز فيش بانكي به مبلغ 150000ريال معادل پانزده هزار تومان به حساب شماره0108901069009 به نام دانشگاه اروميه- عوايد اختصاصي صدور كارت دانشجويي نزد بانك ملي، جهت صدور كارت دانشجويي.

5-ورود به سامانه ثبت نام اينترنتي ورودی های جدید و انجام مراحل ثبت نام با توجه به فايل راهنماي ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری و تهیه چاپ رسيد ثبت نام.

تذکر مهم: در فرایند ثبت نام اینترنتی نیازی به اسکن و ارسال مدارک ثبت نامی نبوده و پذیرفته شدگان تنها بایستی "فیش واریزی برای صدور کارت دانشجویی" را در سیستم ثبت نام اینترنتی اسکن و ارسال نمایند.

6-دريافت "فرم مرکز آمار و کامپیوتر«پرسشنامه دانشجویی»" از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید و تكميل آن

7-اقدام به اخذ اصل رسيد پستي تاييديه تحصيلي: كليه پذيرفته شدگان بايستي با در دست داشتن تصوير مدرك پيش دانشگاهي به يكي از دفاتر پیشخوان خدمات دولت محل سكونت خود مراجعه نموده و نسبت به دريافت تاييديه تحصيلي اقدام و اصل رسيد پستي آنرا به همراه ساير مدارك جهت تحويل به دانشگاه، همراه خود داشته باشند.

8-کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه جهت استفاده از مزایای آموزش رایگان، بایستی بر حسب مورد يكي از فرمهاي شماره4 (مخصوص پذيرفته شدگان منطقه1، خانواده معظم شهدا، و . . .) و يا فرم شماره5 (مخصوص پذيرفته شدگان سهميه مناطق2 و 3)  را از بخش فرم های کارشناسی سایت ثبت نام ورودی های جدید دریافت نموده و پس از تکمیل و امضای آن، به همراه سایر مدارک ثبت نامی همراه خود داشته باشند.

9-مراجعه به بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید و ورود به "سامانه تکمیل پرسشنامه های سلامت جسم و سلامت روان" و تهیه نسخه چاپی پرسشنامه های سلامت جسم و سلامت روان پس از پاسخگویی به سوالات پرسشنامه.

10-دریافت "پرسشنامه پیشینه و علایق ورزشی"، "فرم پایش فرهنگی و فوق برنامه"، از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید و تکمیل آن.

11-دريافت "فرم درخواست معافیت تحصیلی»" از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید و تكميل آن(ویژه دانشجویان مرد که فاقد مدرک نظام وظیفه بوده و برای آنها معافیت تحصیلی درخواست خواهد شد)

12-پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از خوابگاه می باشند باید هنگام ثبت نام اینترنتی گزینه (متقاضی خوابگاه هستم) را انتخاب نمایند و با شرایط ذیل نسبت به سکونت اقدام نمایند:

      الف) پذیرفته شدگانی که گزینه(متقاضی خوابگاه هستم) را انتخاب نمایند به مدت یک سالتحصیلی(دو ترم) اجاره بهای خوابگاه برای ایشان ثبت خواهد شد، لذا خواهشمند است در صورت عدم تمایل به سکونت در خوابگاه (به هر دلیلی از جمله: انصراف، انتقال، مهمان و...) تا مورخه 98/07/15 جهت حذف بدهی ثبت شده الزاما بصورت حضوری به اداره امور خوابگاهها مراجعه نمایند. در غیر اینصورت هزینه دو ترم خوابگاه ثبت و اخذ خواهد شد و اداره امور خوابگاهها با توجه به  اطلاع رسانی انجام شده از بابت بدهی ثبت شده، هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

        ب) پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از خوابگاه دانشجویی می باشند، بایستی از تاریخ 98/07/01 به بعد و قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه با ورود به سامانه امور خوابگاه ها (از طریق صفحه اصلی دانشگاه ارومیه) نسبت به مشاهده خوابگاه اختصاص داده شده و پرداخت اینترنتی هزینه سکونت در خوابگاه اقدام نموده و با تهیه نسخه چاپی از کاردکس اسکان (همان معرفی نامه خوابگاه( و تاییدیه پرداخت اجاره بهای خوابگاه جهت سکونت به محل خوابگاه مراجعه فرمایند.

      تذکر1: در هیچ کدام از مراحل ثبت تقاضا برای استفاده از خوابگاه و یا اطلاع از خوابگاه تخصیص داده شده، نیازی به مراجعه حضوری به اداره امور خوابگاه ها نمی باشد.

      تذکر2: آدرس خوابگاه تخصیص داده شده در کاردکس اسکان موجود است.

تذکر3: نحوه ورود به سامانه امور خوابگاه ها، تهیه نسخه چاپی کاردکس اسکان و پرداخت هزینه در قسمت اطلاعیه های سامانه مذکور موجود می باشد.

 

13-دريافت "فرم مشخصات دانشجويان شاهد و ايثارگر-کارشناسی"(فرزند جانباز بالاي25%، فرزند و همسر آزاده) و تكميل آن(ويژه دانشجويان شاهد و ايثارگر) از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید.

لازم به ذكر است دانشجويان شاهد و ايثارگر جهت بهره‌مندي از مزاياي ستاد امور دانشجويان شاهد و ايثارگر ضروري است پس از مراجعه به دانشگاه و تشكيل كلاس ها با در دست داشتن اين فرم، به اين ستاد واقع در پرديس نازلو دانشگاه اروميه مراجعه نمايند.

14-کلیه پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی و دكتري عمومی دامپزشکی بايستي در تاريخ های 2 و 3 مهر ماه 1398 با در دست داشتن مدارك زیر به دانشكده مربوطه مراجعه نموده و پس از تشکیل پرونده، كارت دانشجويي خود را از واحد حراست دانشكده دريافت نمايند.

-فرم مرکز آمار و کامپیوتر«پرسشنامه دانشجویی» به صورت تکمیل شده

-فیش واریزی 150000ریالی جهت صدور کارت دانشجویی

-نسخه چاپی کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان

-"پرسشنامه پیشینه و علایق ورزشی" و "فرم پایش فرهنگی و فوق برنامه" به صورت تکمیل شده

تذکر: توزیع کارت دانشجویی پذیرفته شدگان نیمسال دوم(شیمی کاربردی، علوم ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، دکتری عمومی دامپزشکی(شبانه)) در شروع نیمسال دوم( بهمن ماه) انجام خواهد شد.

 

مدارك‌ لازم‌ براي‌ تشکیل پرونده:‌ 

1- رسید ثبت نام اینترنتی(رسید ثبت نام اینترنتی به منزله فرم ثبت نام می باشد که ارائه آن به همراه سایر مدارک ثبت نامی الزامی است).

2- هر یک از پذیرفته شدگان بر اساس نوع نظام آموزشی خود بایستی یکی از موارد زیر را به عنوان مدرک تحصیلی خود ارائه نمایند:

Øاصل يا گواهي موقت مدرك تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي و ريزنمرات آنها(ویژه پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی به علاوه یک سري كپي از آن)

Øاصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه(ویژه پذیرفته شدگان نظام آموزشی جدید(3-3-6) به علاوه یک سري كپی از آن)

Øاصل فرم انصراف از تحصیل(ویژه دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی)

3-اصل شناسنامه و یک سري کپی از تمام صفحات شناسنامه

4-اصل كارت ملي و یک سري تصويراز پشت و روي كارت ملي

5-اصل رسيد پستي تاييديه تحصيلي مدرک پیش دانشگاهی

6- واریز فیش بانکی به مبلغ 500000 ریال معادل پنجاه هزارتومان به حساب شماره 0112280639003 به نام عواید اختصاصی دانشگاه ارومیه با عنوان کمک هزینه ایاب و ذهاب دانشجویی

7-یکی از فرم هاي شماره4 (مخصوص پذيرفته شدگان منطقه1، خانواده معظم شهدا، و . . .) و يا فرم شماره5 (مخصوص پذيرفته شدگان سهميه مناطق2 و 3)  برای دانشجویان روزانه جهت بهره مندی از مزایای آموزش رایگان

8-مدرك‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه(با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون (دفترچه شماره1)) (براي‌ برادران‌).

تذکر مهم: پذیرفته شدگان مشمول جهت صدور معافیت تحصیلی بایستی"برگ درخواست معافیت تحصیلی" را از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام دریافت نموده و پس از انجام ثبت نام اینترنتی و دریافت رسید ثبت نام و شماره دانشجویی از سیستم، آنرا به دقت تکمیل نمایند و به هنگام تحویل مدارک ممهور به مهر دانشکده مربوطه نموده و به مراکز پلیس10+ ارائه نمایند و رسید آن را به آموزش دانشکده جهت ضبط در پرونده دانشجویی تحویل نمایند.

یادآوری: ارائه کپی آخرین مدرک تحصیلی(مدرك پيش دانشگاهي) جهت درخواست معافیت تحصیلی از مراکز پلیس10+، الزامی است. لذا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از تحویل مدارک به دانشگاه، از مدارک خود کپی تهیه نموده و نزد خود داشته باشند.

 

تذكرات‌ مهم:

1-از پذيرفته‌شدگان ورودی نیمسال اول(مهر 1398) ‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ 98/06/31 فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نیامده و قبولی آنان از طرف سازمان سنجش لغو خواهد شد.

2-مهلت فارغ التحصلی پذیرفته شدگان نیمسال دوم( رشته های شیمی کاربردی، علوم ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، دکتری عمومی دامپزشکی(شبانه)) حداکثر تا تاریخ 98/11/30 می باشد.

3-در هر مرحله‌ از آزمون (ثبت‌نام‌، پذيرش و يا هنگام‌ تحصيل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

4-پذيرفته شدگاني كه قصد انصراف از تحصيل دارند در صورت عدم ثبت نام اينترنتي و تحويل مدارك نيازي به مراجعه حضوري براي اعلام انصراف ندارند.

5-با توجه به اینکه پس از ثبت نام اینترنتی، توسط آموزش دانشکده انتخاب واحد گروهی برای دانشجویان ثبت می گردد لذا پس از این مرحله و در صورت انصراف از تحصیل بایستی از طریق سامانه سجاد وزارت علوم نسبت به تسویه و لغو هزینه آموزش رایگان یک ترم اقدام شود.

دانشگاه ارومیه به درخواستهای مهمانی و انتقالی دارای شرایط خاص که هر ساله در اردیبهشت ماه در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم مطرح شده بررسی نموده و پاسخگو خواهد بود.