امروز

شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

1- مراجعه دانشجو به سایت دانشگاه و دریافت اطلاعیه ثبت نام

2- دریافت راهنمای ثبت نام اینترنتی

3- ورود به سیستم مدیریت آموزشی(https://hamava.urmia.ac.ir)و ثبت نام اینترنتی

4-تحویل مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به آموزش دانشکده ( مدارک لازم :اصل مدرک تحصیلی دیپلم و ریزنمرات گذرانده، فرم معافیت تحصیلی برای آقایان، رسید تاییدیه تحصیلی دیپلم، عکس، کپی شناسنامه و کارت ملی، فرم تعهد آموزش رایگان، رسید ثبت نام اینترنتی)

5-انتخاب واحد دانشجویان ورودی نیمسال اول توسط آموزش دانشکده مربوطه و از نیمسال دوم به بعد بر عهده دانشجو از طریق سیستم آموزشی انجام می گیرد.

5- مراجعه دانشجو به دانشکده جهت دریافت کارت دانشجویی و شرکت در کلاسها

6- مراجعه حضوری دانشجو به آموزش دانشکده مربوطه ، براساس برنامه زمانبتدی اعلام شده در اطلاعیه ثبت نام در وب سایت دانشگاه (http://www.urmia.ac.ir)و ارائه مدارک ثبت نامی و تشکیل پرونده دانشجویی