امروز

یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی رشته نیمه متمرکز علوم ورزشی دانشگاه اروميه در سال تحصيلي 97-96

ضمن تبريك قبولي داوطلبان عزيز در آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه اروميه، بدينوسيله اعلام مي‌گردد؛ ثبت نام پذيرفته شدگان ابتدا به صورت اينترنتي و از طريق سايت ثبت نام ورودي هاي جديد دانشگاه اروميه و سپس به صورت مراجعه حضوري و تحويل مدارك ثبت نامي انجام خواهد پذيرفت. پذيرفته شدگان بايستي قبل از مراجعه حضوري به دانشگاه، جزئيات فرايند پذيرش و ثبت نام در دانشگاه را به شرح زیر و به دقت مطالعه نمایند و پس از اطلاع از مراحل ثبت نام، بر اساس زمانبندي اعلام شده در سايت ثبت نام ورودی های جدید عمل نمايند.

زمانبندی ثبت نام اینترنتی:

ثبت نام اينترنتي پذيرفته شدگان از تاریخ 17/11/1396 لغایت 20/11/1396

زمانبندي مراجعه حضوري و مكان هاي مراجعه:

پذيرفته شدگان عزيز بايستي بعد از انجام ثبت نام اينترنتي با در دست داشتن مدارک ثبت نامی و رسيد ثبت نام اينترنتي در تاریخ 21/11/1396 جهت تحویل مدارک ثبت نامی به آدرس ارومیه- کیلومتر11 جاده سرو- پردیس نازلو- دانشگاه ارومیه- معاونت آموزشی- اداره ثبت نام مراجعه نمایند.

تذكر مهم: با توجه به اينكه فرايند پذيرش، ثبت نام و تامين امور رفاهي دانشجويان از قبيل صدور كارت دانشجويي، خوابگاه و تغذيه بر اساس برنامه فوق انجام خواهد شد، لذا انجام ثبت نام اينترنتي طبق برنامه الزامي بوده و زمان هاي فوق قابل تمديد نخواهد بود.

تكاليف پذيرفته شدگان براي ثبت نام:

1-   

مراجعه به سايت اينترنتي دانشگاه اروميه به آدرس http://www.urmia.ac.ir و "سايت ثبت نام وروديهاي جديد"بر اساس برنامه زماني فوق

2-   

دريافت و مطالعه فايل های راهنماي ثبت نام اينترنتي، راهنمای رزور اینترنتی غذا، و راهنمای استفاده از سامانه امور خوابگاه ها(ویژه دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه)

3-      

ورود به سامانه ثبت نام اينترنتي ورودی های جدید و انجام مراحل ثبت نام با توجه به فايل راهنماي ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری و تهیه چاپ رسيد ثبت نام.

4-   

دريافت "فرم مرکز آمار و کامپیوتر«پرسشنامه دانشجویی»" از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید و تكميل آن

تذکر مهم: تکمیل مراحل ثبت نام در مراجعه حضوری و دریافت کارت دانشجویی منوط به ارائه مدارک زیر می باشد:

-       

فرم مرکز آمار و کامپیوتر«پرسشنامه دانشجویی» به صورت تکمیل شده

-       

فیش واریزی 150000ریالی جهت صدور کارت دانشجویی

5-   

پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از خوابگاه دانشجویی می باشند، بایستی قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه با ورود به سامانه امور خوابگاه ها ( از طریق صفحه اصلی دانشگاه ارومیه ) نسبت به مشاهده خوابگاه اختصاص داده شده و پرداخت اینترنتی هزینه سکونت در خوابگاه اقدام نموده و با تهیه نسخه چاپی از کاردکس اسکان (همان معرفی نامه خوابگاه) جهت سکونت به محل خوابگاه مراجعه فرمایند.

تذکر1: آدرس خوابگاه تخصیص داده شده در کاردکس اسکان موجود است.

تذکر2: نحوه ورود به سامانه امور خوابگاه ها، تهیه نسخه چاپی کاردکس اسکان و پرداخت هزینه در قسمت اطلاعیه های سامانه مذکور موجود می باشد.

تذکر3: در هیچ کدام از مراحل ثبت تقاضا برای استفاده از خوابگاه و یا اطلاع از خوابگاه تخصیص داده شده، نیازی به مراجعه حضوری به اداره امور خوابگاه ها نبوده و تمامی پرداخت ها بابت سکونت در خوابگاه صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه امور خوابگاه ها انجام می گردد. لازم به یادآوری است پرداخت اینترنتی هزینه خوابگاه قبل از مراجعه به خوابگاه اختصاص داده شده جهت سکونت الزامی می باشد.

6-   

کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه جهت استفاده از مزایای آموزش رایگان، بایستی بر حسب مورد يكي از  فرمهاي شماره5 (مخصوص پذيرفته شدگان منطقه1، خانواده معظم شهدا، و . . .) و يا فرم شماره6 (مخصوص پذيرفته شدگان سهميه مناطق2 و 3)  را از بخش فرم های کارشناسی سایت ثبت نام ورودی های جدید دریافت نموده و پس از تکمیل و امضای آن، به همراه سایر مدارک ثبت نامی همراه خود داشته باشند.

7-   

دريافت "فرم مشخصات دانشجويان شاهد و ايثارگر-ارشد و دکتری"(فرزند جانباز بالاي25%، فرزند و همسر آزاده) و تكميل آن(ويژه دانشجويان شاهد و ايثارگر) از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید.

لازم به ذكر است دانشجويان شاهد و ايثارگر جهت بهره‌مندي از مزاياي ستاد امور دانشجويان شاهد و ايثارگر ضروري است پس از مراجعه به دانشگاه و تشكيل كلاس ها با در دست داشتن اين فرم، به اين ستاد واقع در پرديس نازلو دانشگاه اروميه مراجعه نمايند.

8-   

واريز فيش بانكي به مبلغ 150000ريال معادل پانزده هزار تومان به حساب شماره0108901069009 به نام دانشگاه اروميه- عوايد اختصاصي صدور كارت دانشجويي نزد بانك ملي، جهت صدور كارت دانشجويي.

مدارك‌ لازم‌ براي‌ تشکیل پرونده و ثبت‌نام حضوری:‌ 

1- رسید ثبت نام اینترنتی(رسید ثبت نام اینترنتی به منزله فرم ثبت نام می باشد که ارائه آن به همراه سایر مدارک ثبت نامی الزامی است).

2- اصل يا گواهي موقت مدرك تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي و ريزنمرات آنها( یک سري كپي)

تبصره:   در صورتی که پذیرفته شدگان رشته نیمه متمرکز علوم ورزشی قبلا در رشته و یا دانشگاه دیگری ثبت نام نموده باشند و اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی را در اختیار نداشته باشند بایستی در زمان مراجعه حضوری نامه درخواست مدارک از دانشگاه قبلی را دریافت نمایند که پس از تسویه حساب با آن دانشگاه مدارک به صورت پستی توسط دانشگاه مربوطه به دانشگاه ارومیه ارسال خواهد شد. بدیهی است پیگیری موضوع و اطمینان از دریافت مدارک به عهده شخص دانشجو می باشد.

3- اصل شناسنامه و یک سري تصوير از تمام صفحات شناسنامه

4- اصل كارت ملي و یک سري تصويراز پشت و روي كارت ملي

5- اصل رسيد پستي تاييديه تحصيلي: كليه پذيرفته شدگان بايستي با در دست داشتن تصوير مدرك پيش دانشگاهي به يكي از دفاتر پیشخوان خدمات دولت محل سكونت خود مراجعه نموده و نسبت به دريافت تاييديه تحصيلي اقدام و اصل رسيد پستي آنرا به همراه ساير مدارك جهت تحويل به دانشگاه، همراه خود داشته باشند.

6-کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه جهت استفاده از مزایای آموزش رایگان، بایستی بر حسب مورد يكي از  فرمهاي شماره5 (مخصوص پذيرفته شدگان منطقه1، خانواده معظم شهدا، و . . .) و يا فرم شماره6 (مخصوص پذيرفته شدگان سهميه مناطق2 و 3)  را از بخش فرم های کارشناسی سایت ثبت نام ورودی های جدید دریافت نموده و پس از تکمیل و امضای آن، به همراه سایر مدارک ثبت نامی همراه خود داشته باشند.

7- مدرك‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه( با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون (دفترچه شماره1)) (براي‌ برادران‌).

تذکر مهم: درخواست معافیت تحصیلی برای پذیرفته شدگان مشمول توسط اداره ثبت نام در زمان مراجعه حضوری انجام خواهد شد.

یادآوری: ارائه کپی آخرین مدرک تحصیلی(مدرك پيش دانشگاهي) جهت درخواست معافیت تحصیلی از مراکز پلیس10+، الزامی است. لذا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از تحویل مدارک به دانشگاه، از مدارک خود کپی تهیه نموده و نزد خود داشته باشند.

 

8- اصل "فرم های شماره5 یا 6"، "فرم مرکز آمار و کامپیوتر«پرسشنامه دانشجویی" ، در زمان مراجعه حضوری جمع آوری خواهد شد. لذا پذیرفته شدگان محترم، لازم است قبل از مراجعه به دانشگاه و در زمان کافی فرم های مورد نظر را دریافت نمایند و در زمان مراجعه حضوري همراه خود داشته باشند.

تذكرات‌ مهم:

1- 

در هر مرحله‌ از آزمون (ثبت‌نام‌، پذيرش و يا هنگام‌ تحصيل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

2- 

پذيرفته شدگاني كه قصد انصراف از تحصيل دارند در صورت عدم ثبت نام اينترنتي و تحويل مدارك نيازي به مراجعه حضوري براي اعلام انصراف ندارند و دانشجوي انصرافي محسوب مي شوند.